Joga za različne nivoje in sloge

Ponujam različne možnosti in termine, da se pridružiš skupnosti, ki si želi vnesti v svoje življenje več energije, hvaležnosti, čuječnosti, zadovoljstva in sproščenosti.

URNIK JOGE

PONEDELJEK

hatha vinyasa ENERGISE 2 | energizirajoča krepčilna joga | 18.30


SREDA

hatha slow flow | 19.00 (polna skupina)


ČETRTEK

hatha slow flow | 19.30 (polna skupina)


PETEK

hatha slow flow RELEASE | sprostitvena joga | 17.00



DECEMBER 2023 do APRIL 2024

online joga


*TEČAJEV PRAKSE JOGE ZARADI PORODNIŠKEGA DOPUSTA NE BOM IZVAJALA.DO PREDVIDOMA JANUARJA 2025. PRIJAVI SE NA EMAIL, ČE ŽELIŠ DOBITI OBVESTILO O PONOVNEM PRIČETKU TEČAJEV IN JOGA DELAVNIC.

Vedno obstajajo pravila

  • Smo točni. Na skupinsko vadbo pridite vsaj 10 minut pred začetkom, tako da imate dovolj časa za pripravo. Če zamudite, počakajte pred vrati in vstopite šele, ko se začetno sproščanje zaključi. Če prihajate na vadbo prvič, vas vabim, da pridete vsaj 15 minut prej, da se seznanite z lokacijo in vam razkažem prostor.
  • Čistoča je pomemben predpogoj za vadbo joge; vključuje čisto okolico, telo in um, vendar ne pretiravajte s parfumi in deodoranti.
  • Jogijske vaje je treba izvajati s praznim ali skoraj praznim želodcem. Če se počutite šibke, zaužijte manjši lažji obrok najkasneje 2 uri pred vadbo. Pred začetkom vadbe izpraznite mehur in črevesje.
  • Na skupinsko vadbo stopajte v tišini in se namestite. Pred pričetkom vadbe joge smo v tišini, gremo na mesto, kjer bomo vadili, in se sede ali leže sproščamo.
  • Mobitele izklopite. Če ste dežurni, jih, prosim, nastavite na vibracijo in nas na to opozorite.
  • Joge ne vadite, če ste izčrpani, bolni, če se vam mudi ali ste pod hudim stresom.
  • V primeru kronične bolezni/bolečin, nosečnosti, težav s srcem, se pred začetkom vadbe joge posvetujte z zdravnikom ali terapevtom.
  • Prosim vas, da se izogibate glasnemu govorjenju med skupinsko vadbo, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.